打唔系问题够姜就出黎吹鸡我地呢班吹得最齐~!歌名是什么 10

qw158551213 问题未开放回答
邀请更新
2011-05-03 最佳答案
就喺面对个班;
相同我玩嘢而家帮你埋单!
你眼望我眼,就喺睇你唔顺眼;
你够胆就喺凭你呢几件蛋散;
想无事真喺唔洗旨意,另一念应该系地狱,
一只脚是监房一只预咗踏入棺木!
无刀疤点样学人家嚟行古惑?

埋嚟捅 埋嚟斩 埋嚟你就死得惨~
我出手快过子弹,我面前就喺纸板~
同门照斩!
心口一个勇字,当正自己勇士!

讲打讲杀讲恶讲霸道,捞黄捞赌捞毒帮大佬挡刀!

一触即发!一场厮杀,一样一样照斩;
大佬照斩,一样一样照斩;

出嚟行唔好念住真喺唔洗你还;
唔洗烦等我一次过将你打残,
净喺知道呢刻收到order照做!
唔好念住作反,等我队冧你地呢班“冷蛋”

一念天堂;
有人收心养性匿喺监窗苦读,
有人不顾一切争棍上位-符符碌碌!

讲打讲杀讲恶讲霸道,捞黄捞赌捞毒帮大佬挡刀,
古惑仔生涯无人会知道人多势众
24味
打唔喺问题,够箪就出嚟;吹鸡我地班吹得最齐!
打唔喺问题,够箪就出嚟;讲人多我地最多兄弟!
打唔喺问题,够箪就出嚟;吹鸡我地班吹得最齐!
打唔喺问题,够箪就出嚟;讲人多我地最多兄弟!

兄弟立行架撑

其他回答

歌名:人多势众

新出蛊惑仔飞沙风中转中的
a264064 | 发布于2011-05-02
评论

为您推荐:

×

类别

我们会通过消息、邮箱等方式尽快将举报结果通知您。

说明

0/200

提交
取消