中文译成马来语 20

民共湖北省武汉市二十单身巨蟹座武汉校友物、哲、音乐艺术颇兴趣神论者我渴望任何朋友

能帮我文文章译

敬请垂注
发布于2010-02-14 16:14 最佳答案
太直译些字拼写白字我试试译另外版本请指教

Saya berasal dari Bandar Wuhan yang terletak di Wilayah Hubei, China. Umur saya dua puluh lebih tahun, bujang, berbintang Cancer. Saya merupakan seorang alumi Universiti Wuhan, berminat dalam bidang biologi, falsafah, muzik dan seni sastera. Saya juga merupakan seorang aetis. Saya berharap moga dapat mengikat pertalian silaturahim dengan anda sekalian.

参考资料: 我是马来西亚人

figo4a

采纳率:44% 擅长: 暂未定制

其他回答

"Aku datang dari The People's Republic of China Wuhan, Hubei Province, lebih daripada 20 tahun, lajang, Kanker, Alumni Universiti Wuhan biologi, falsafah, muzik dan sastera dan seni dengan penuh minat, adalah seorang ateis. Saya berharap kepada orang sebagai teman
lisamm28 | 发布于2010-02-14 12:31
评论

为您推荐: